W najnowszym wydaniu „Monitora Biznesu”, ukazującym się na łamach dziennika „Rzeczpospolita” oraz w miesięczniku „Łowiec Polski” ukazały się obszerne artykuły dotyczące badań opinii publicznej na temat łowiectwa i Polskiego Związku Łowieckiego, przeprowadzonych na zlecenie PZŁ.
Z badań wynika, że aż 63% Polaków popiera polowania. To jednoznaczny sygnał, że społeczeństwo dostrzega rolę, jaką myśliwi odgrywają w ochronie środowiska, gospodarce łowieckiej oraz zarządzaniu populacjami dzikich zwierząt.
Wyniki pokazują również, że wizerunek myśliwych w opinii publicznej ulega pozytywnej zmianie – dzięki edukacji, przejrzystości działań oraz rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa.
Zachęcamy do lektury:
-
Artykuł w „Monitorze Biznesu”, dodatku do dziennika „Rzeczpospolita” (wydanie z 27 marca 2025 r.) LINK DO ARTYKUŁU
-
Najnowszy numer „Łowca Polskiego” (w sprzedaży od 31 marca 2025 r.)
Warto sięgnąć po te publikacje i poznać pełne wyniki oraz komentarze ekspertów. To ważny krok w budowaniu rzetelnego przekazu o łowiectwie – opartego na faktach, nie emocjach.