Polski Związek Łowiecki to ogólnokrajowa organizacja zrzeszająca polskich myśliwych i koła łowieckie

Szukaj

Badania opinii społecznej o łowiectwie – o wynikach piszą w „Monitorze Biznesu”, ukazującym się na łamach „Rzeczpospolitej” i w „Łowcu Polskim”

W najnowszym wydaniu „Monitora Biznesu”, ukazującym się na łamach dziennika „Rzeczpospolita” oraz w miesięczniku „Łowiec Polski” ukazały się obszerne artykuły dotyczące badań opinii publicznej na temat łowiectwa i Polskiego Związku Łowieckiego, przeprowadzonych na zlecenie PZŁ.

Z badań wynika, że aż 63% Polaków popiera polowania. To jednoznaczny sygnał, że społeczeństwo dostrzega rolę, jaką myśliwi odgrywają w ochronie środowiska, gospodarce łowieckiej oraz zarządzaniu populacjami dzikich zwierząt.

Wyniki pokazują również, że wizerunek myśliwych w opinii publicznej ulega pozytywnej zmianie – dzięki edukacji, przejrzystości działań oraz rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa.

Zachęcamy do lektury:

  • Artykuł w „Monitorze Biznesu”, dodatku do dziennika „Rzeczpospolita” (wydanie z 27 marca 2025 r.) LINK DO ARTYKUŁU

  • Najnowszy numer „Łowca Polskiego” (w sprzedaży od 31 marca 2025 r.)

Warto sięgnąć po te publikacje i poznać pełne wyniki oraz komentarze ekspertów. To ważny krok w budowaniu rzetelnego przekazu o łowiectwie – opartego na faktach, nie emocjach.

Udostępnij
Twitter
WhatsApp

Aplikacja mobilna

Nasza aplikacja to doskonały towarzysz każdego miłośnika łowiectwa, który pragnie pozostać na bieżąco z najnowszymi treściami związanych stron.

Bądź na bieżąco z newsami 📱